Sale! VITAMIN C 1000mg PAHANG PHARMA View larger

VITAMIN C 1000mg PAHANG PHARMA

New product

Tak sampai seminggu dah nampak perubahan ketara..hanya dengan vit c 1000mg pahang pharma.. 100 biji, satu hari satu tablet tahan 3 bulan sangat murah produk terbaik!!!

More details

RM 65.00

-RM 15.00

RM 80.00

Add to wishlist

More info

VIT C 1000 MG PAHANG PHARMA


Vitamin c 1000mg Pahang Pharma
KKM No : MAL06051404X


Vitamin C 1000mg Pahang Pharma (100 biji)


KEBAIKAN VITAMIN C:
  • Berkesan mencerahkan kulit wajah dan badan secara sekata, licin, gebu, berseri
  • Mengekalkan kelembapan kulit, menghilangkan bintik2 hitam, memudarkan jeragat dan lingkaran gelap di bawah mata
  • Merawat penyakit kulit seperti bisul, ekzema, dermatitis, juga batuk serta demam selesema
  • Membasmi bakteria jerawat dan merawat parut
  • Anti penuaan dan anti kedut
  • Mengatasi masalah resdung dan alahan
  • Diperlukan untuk pertumbuhan dan pembaikan tisu, fungsi kelenjar adrenal, dan juga mengekalkan kesihatan gusi & gigi
  • Melindungi sel tubuh daripada kesan-kesan pencemaran, jangkitan serta meningkatkan imuniti
  • Membantu mengurangkan tekanan darah tinggi, dan mencegah aterosklerosis
  • Melindungi daripada pembekuan darah, lebam, menggalakkan penyembuhan luka dan pengeluaran hormon anti-stress
  • Penting untuk penyuburan sel darah putih dan juga bertindak sebagai antihistamin semulajadi yang amat berguna untuk mengurangkan hidung bengkak semasa selesema, dan mengurangkan gejala-gejala lain alergi
  • Membunuh bakteria patogenik, yang bertindak sebagai antibiotik yang tidak berbahaya
  • Melindungi sel-sel otak dan saraf tunjang, yang sering dirosakkan oleh radikal bebas
  • Membantu tubuh menyerap zat besi yang berlebihan, berguna dalam rawatan anemia
  • Ia memainkan peranan penting dalam penghasilan hemoglobin dan sel darah merah dan menurunkan paras kolesterol dalam darah
  • Merawat jangkitan saluran kencing
  • Diperlukan untuk metabolisme asid folik dan vitamin lain
  • Dijual hanya oleh pengedar sah sahaja, Jangan takut atau ragu dengan Vitamin ini

Vitamin C adalah jenis sustained released atau pelepasan perlahan-lahan, dalam masa 12 jam. Oleh itu, ia memastikan tubuh kita mendapat bekalan vitamin C yang berterusan.


SANGAT SESUAI UNTUK:


*wanita dan lelaki,umur 12 tahun keatas
*ibu mengandung
*ibu yang menyusukan bayi (menambahkan air susu)
*boleh diambil ketika haid
*mereka yang mengambil supplement kolagen dan glutathione (mengoptimumkan fungsi dan serapan bahan tersebut oleh badan)
*mereka yang mementingkan kesihatan dan kecantikan kulit
*perokok (mengurangkan penyerapan nikotin)
*mangsa kemalangan yang cedera/pembedahan, melecur


Cara Pengambilan/Pemakanan untuk kesan yang optimum

1. Makan 1 Biji sehari samaada selepas sarapan ataupun sebelum tidur.

2. Minum banyak air masak ( kalau boleh 2 liter = 8 gelas sehari) supaya Vitamin C yang dimakan boleh diserap secara optimum dan membuang toksin dalam badan.

3. Pastikan rehat anda cukup.

4. Jaga pemakanan, amalkan gaya hidup sihat.

5. Kalau boleh, kurangkan stress.


KANDUNGAN SETIAP TABLET:

sodium ascorbate - 563mg
calcium ascorbate - 605mg
vit c - 1000mg
zinc - 5 mg
citrus bioflavonoids standardized extract - 100mg
hesperidin - 30mg
rutin - 50mg
grape seed extract - 5 mg
rosehip fruit extract - 5mg

-Standardized extracts, for effectiveness
-Non-acidic and gentle on the stomach
-Tablets are coated for easier swallowing
-No added preservatives, artificial colors or artificial flavors


Lulus KKM 
100% halal


Vitamin C ni yang specialnya bukan sahaja untuk kelihatan cantik

serta merawat masalah kulit berjerawat malahan berupaya merawat masalah seperti berikut :

1) Meningkatkan tahap imune system

2) Mengurangkan Gejala Selesema

3) Mempercepatkan pemulihan luka

4) Sihatkan gusi

5) Merawat asma dan elergi

6) Mengelakan dari cataract

7) Mengelakan dari sakit jantung dan beberapa jenis cancer

8) Bina collagen untuk kulit supaya lebih segar dan licin

9) Menghaluskan tumit kaki..(tiada lagi rekahan)


KEMUSYILAN : 

*Tiada unsur keraguan dari segi halal (100% asid ascorbic)

*Selamat dimakan

*Bersifat larut air, jika terlebih dos pun tidak mendatangkan masalah,kerana akan keluar melalui urin dan peluh

Alhamdulillah..


Belum ada lagi setakat ini bagi feedback negatif. Vitamin C ni memang tak ada side effect..jaga pemakanan,jangan stress,rehat cukup,minum banyak air untuk proses detox/buang toksin. Cara makan telan sebiji sehari dengan air masak (pagi @ malam) jangan kunyah sebab tiada perisa tambahan


AMARAN KERAS: 


ELAKKAN DARI MINUM BERSAMA KOPI / TEH / CARBONATED DRINK

Anda Tertanya-tanya………..

S: Kandungan Vitamin C
J: 70% oren dan 30% anggur. Ia organic, halal dan diluluskan oleh KKM. Disyorkan oleh pakar kulit Malaysia. Sebiji pil sama dengan 7 biji oren Sunkist!

S: Berapa cepat boleh nampak kesan Vitamin C?
J: Setiap individu lain-lain kesanya. Ada seminggu dah nampak kesan, ada sebulan dan seterusnya. Selalu sebulan tu dah rasa kesanya.

S: Ada kesan tak elok ke makan Vitamin C ni?
J: Sama macam kita makan vitamin C masa kecik, takda kesan buruk pape kan? Jadi jangan risau k.

S: Kalau stop Vitamin C boleh maintain tak kulit kita?
J: Kalau stop takkan sama dengan masa ambil Vitamin C, sebab kita dah tak serap zat yang cukup. Tapi kulit masih ok. Cuma tak sebest masa amal Vitamin C ni. Boleh ambik beberapa kali dalam seminggu bila rasa kulit dah ok.

S: Perlu pantang apa-apa kalau ambik Vitamin C?
J: Tak perlu. Ia hanya vitamin.

S: Mengandung boleh makan?

J: Ya. Boleh amal untuk ibu-ibu mengandung dan menyusu. Bagus untuk ibu dan bayi. Boleh banyakkan susu badan juga.

S: Menggemukkan?
J: Tidak

Jadi apa tunggu lagi? Anda cuba, anda cantik, anda suka!

• Vitamin C dgn ketinggian 1000mg setiap capsule sama seperti kita inject vit c dalam badan untuk whitening.

• Kebaikan produk ni kita tidak perlu sakit kena cucu jarum hanya telan dengan air sahaja dan mengandungi antioxidant yang tinggi dan baik untuk kecantikan kulit.

• Secapsul 500mg bersamaan dengan 10 x biji oranges, 1000mg bersamaan 20 x biji oranges dan hanya pengedar sah sahaja yg boleh jual.

• Sangat bagus untuk kulit muka dan seluruh badan..akan kelihatan cerah berseri,putih dan mulus

• Sesuai untuk wanita dan lelaki,umur 12 tahun keatas

• Sesuai untuk ibu mengandung

• Sesuai untuk ibu yang menyusukan baby(air susu akan banyak)

• Sesuai diambil ketika period

• Memudarkan parut2 dimuka dan badan.

• KKM approve

• 100% halal
TESTIMONI VITAMIN C 1000mg







ambil Vitamin C bru 3 mggu lebey :) xpakai mekap2 bagai..juz bedak johnson baby ja...dlu siap ngn krim n compact powder... tu pn kusam..kalo time pnas, muka berminyak cam leh goreng ikan....tapi skrg, knfiden sket kot nk kuaq umah xpkai bedak pun :P [sila abaikn muka sy yg tembam yg selepas tu yerr]


week 1 : nampak x muka alia byk kan jerawat.minggu yg sgt stress dan kerja non-stop without rest.so hasil dia adalah muka yg jerawat.tadaaa ~
week 2 : without make up jgk.tapi jerawat da makin kurang and slow naek.tapi still nampak parut.hee :D
week 3 : seee,muka da kurang parut kannn.tapi pakai make up pon stil nampak kan parut walaupon da kurang.
week 4 (photo taken on 3.3.12) : supriseee ~tadaaa,gamba last week,dgn confidentnye da start pakai make up sb parut da x dah!bukan hanya alia yg puas hati,tapi jiran sanak saudara semua da tego.semua tunggu nak order bila gaji masuk :)

Reviews

Grade 

Happy customer

Jimat sungguh..i loike

    Grade 

    Vit C Pharma

    Wah berbaloi!

      Grade 

      Vitamin C 1000mg Pharma

      100 biji! sehari sebiji sebotol tahan 3 bulan mana nak carik supplement tahan lama ginie. Suka yer hahaha

        Write your review!

        Write a review

        VITAMIN C 1000mg PAHANG PHARMA

        VITAMIN C 1000mg PAHANG PHARMA

        Tak sampai seminggu dah nampak perubahan ketara..hanya dengan vit c 1000mg pahang pharma.. 100 biji, satu hari satu tablet tahan 3 bulan sangat murah produk terbaik!!!